viernes, 28 de febrero de 2020

Exposicions de miniquest!

Hui es divendres i, com sempre, realitzem primerament l'exposició del grup que presenta el tema teòric i, després, les exposicions de les MiniQuests.

Encara que avui ha sigut un poquet especial perquè l'equip que exposaba la teoria ha tingut un petit problema i, primer s'ha exposat una de les MiniQuest relacionada amb l'aparell digestiu.

A continuació, s'ha exposat el tema 3 de teoria he sigut col.laboradora de la exposició perquè el meu company Edu necessitaba la meua ajuda.

La exposició del tema 3 teòric m'ha agradat molt, cadascun s'ha encarregat d'explicar a un grup les diferents aplicacions i activitat que havien triat i desenvolupat relacionades amb els diferents tipus de problemes cognitius els quals troben barreres a l'hora d'utilitzar les TIC.
A més a més, ha portat material físic que utilitzen, per exemple, les persones cegues com és el material escrit en 'braille' o també, han mostrat un teclat especial que utilitzen les persones amb discapacitat motora.

Després han exposat altres companyes la seua MiniQuest que tractaba sobre el cos humà.

Hui les exposicions han sigut molt bones!

No hay comentarios:

Publicar un comentario