viernes, 14 de febrero de 2020

Com realitzar una WEBQUEST

Avui finalitzem les presentacions de la pràctica del tema 2. Els últims grups de treball han exposat els seus murals digitals davant la classe, i, com sempre, hem posat en pràctica la mateixa metodologia que hem practicat fins ara.

Després de cada exposició hem realitzar una mena de feedback per comentar i avaluar de manera positiva i amb crítiques ben argumentades el treball realitzar per els nostres companys.
Com bé he explicat anteriorment hem avaluat els tres criteris principals que són, en primer lloc, la composició del mural, en segon lloc, el contingut i, finalment, la exposició.

Al finalitzat les exposicions, el professor ha explicat que per al lliurament de la pràctica 2 ens ha adjuntat un llistat on calia posar el nom d'un representat del grup, el títol dels nostre mural digital i el link d'aquest perquè el puga avaluar.

Per últim, abans de que acabara la classe, els professor ens ha explicat la pràctica 3, on cal realitzar una webquest mitjançant Google Sites. Per aquest motiu i per explicar els pasos per a realitzar aquesta hem visualitzat un vídeo a mode tutorial perquè ens quedara clar el procés d'elaboració d'aquesta web.


No hay comentarios:

Publicar un comentario