viernes, 7 de febrero de 2020

Exposem!

Avui és el dia!

Cal reconéixer que estic un poc nerviosa perquè és la primera vegada que exposeem davant del professor i no sabem com ens avaluara.

Al llarg de l'exposició hem tingut alguns problemes informàtics que hem solucionar després de realitzar l'exposició perquè el professor no tinga problemes a l'hora d'avaluar el nostre mural.

Aquest finalment ens ha quedat prou bé, colorit i amb un bon accés. Hem rebut un bon feedback per part del professor i dels nostres companys, per tant, estem prou agraïdes.

A més de realitzar la nostra presentació, hem observat, escoltat i comentat els treballs de la resta de companyas que també han presentat el seua treball.

M'agrada aquest tipus de classes perquè podem veure les diferents idees que s'ens ocurren a cadascun de nosaltres i poder aplicarles nosaltres i  millorar en futurs treballs.

A continuació adjunte la presentació els nostre mural realitzar mitjançant l'aplicació Padlet:
https://es.padlet.com/mariavg4_mvg/17a4c6wnb2wy


No hay comentarios:

Publicar un comentario