Cal reconéixer que estic un poc nerviosa perquè és la primera vegada que exposeem davant del professor i no sabem com ens avaluara.
Al llarg de l'exposició hem tingut alguns problemes informàtics que hem solucionar després de realitzar l'exposició perquè el professor no tinga problemes a l'hora d'avaluar el nostre mural.
Aquest finalment ens ha quedat prou bé, colorit i amb un bon accés. Hem rebut un bon feedback per part del professor i dels nostres companys, per tant, estem prou agraïdes.
A més de realitzar la nostra presentació, hem observat, escoltat i comentat els treballs de la resta de companyas que també han presentat el seua treball.
M'agrada aquest tipus de classes perquè podem veure les diferents idees que s'ens ocurren a cadascun de nosaltres i poder aplicarles nosaltres i millorar en futurs treballs.
A continuació adjunte la presentació els nostre mural realitzar mitjançant l'aplicació Padlet:
https://es.padlet.com/mariavg4_mvg/17a4c6wnb2wy
A continuació adjunte la presentació els nostre mural realitzar mitjançant l'aplicació Padlet:
https://es.padlet.com/mariavg4_mvg/17a4c6wnb2wy

No hay comentarios:
Publicar un comentario