Avui els companys han presentat l'exposició del tema 2 de teoria que tractaba sobre els nous rols dels professors i de l'alumnat front a les noves tecnologies i, seguidament, hem realitzat el kahoot a mode d'avaluació. Seguidament, el professor i tots nosaltres hem exposat les nostres opinions al feedback portat a terme després del seu treball per valorar els aspectes positius y els suggeriments proposats com a millora.
A continuació, han continuat amb les exposicions de les MiniQuests diversos equips als cuals li corresponia el dia de hui per realitzar el seu treball davant la classe.
Personalment, l'exposició de que més m'ha agradat ha sigut la dels companys que han exposat primer. Han tractat la llengua, amb continguts com, paraules planes, esdrúixoles, agudes,...era com una mena de gincana encara que en un espai més reduït. Primerament, han distribuït la classe en grups i, després, mitjançant codis QR hem superat diverses proves que eren un tipus de jocs tipus test realitzats amb l'aplicació Genially.
No hay comentarios:
Publicar un comentario