miércoles, 5 de febrero de 2020

Aprenem escoltant, ens avaluen per Kahoot

Hui cal prestar atenció, el professor va a impartir un classe teòrica sobre la primera unitat del temari anomenat "L'escola a la societat de la informació". Al llarg de la classe ha explicat conceptes com, què és la Societat de la Informació (SI), les seues corresponents característiques, quin paper realitza l'escola, la entitat de formació alternativa, l'aprenentatge col.laboratiu i distribuït, les concepcions de l'aprenentatge, les TIC i les seues possibilitats educatives, etc.

Per finalitzar la classe, ens hem avaluat mitjançant un Kahoot on calia respondre correctament a les preguntes realitzades sobre la teoria apresa al llarg de l'explicació.

Per últim, Jorge ha anomenat els grups que exposaran el mural el proper divendres i quins altres el faran el pròxim dimecres. Com per sorteig s'ha elegit començar pel grup 8 i el meu grup es el 9 cal que realitzem les últimes pinzellades per exposar el próxim dia.


No hay comentarios:

Publicar un comentario