Hui continuem amb les exposicions de la pràctica 2 de l'assignatura.
Al llarg de la classe els companys han exposat els murals que han elaborat i al final de cadascuna de les exposicions, el grup-classe juntament amb el professor hem realitzat una mena de feedback per avaluar el treball realitzat.
Bé, com hem fet fins ara s'ha avaluat la composició el mural (els colors, la seua estructura, etc.), per altra banda el contingut (quin tema han escollit, si es apropiat, estructura i desenvolupament del tema, etc) i, finalment, la exposició (interactivitat, ús de diferents mitjans, etc).
Personalment, m'agraden aquestes classes perquè pots observar els treballs dels diferents grups i avaluar els seua murals de la manera més positiva, a més, agafes moltes idees per a altres treballs ja que fins ara els murals digitals que presentat m'han agradat molt.

No hay comentarios:
Publicar un comentario