viernes, 21 de febrero de 2020

Comencem les exposicions del temari

Hui hem començat la classe uns minuts després de l'habitual per motius personals dels professor.
En primer lloc, un dels equips de treballs ha exposat el contingut del tema 4. Primerament, han explicat una mena d'introducció i, a continuació, han dividit la classe en tres grups i han posat en pràctica una metodologia menys tradicional i més pràctica com és la dels racons per explicar els tres continguts principals del tema, que eren: el brog, la web i les wiki. 

Cada un dels membres del grups ens ha explicat de manera detallada en que consistia cadascun d'aquests, els tres grups hem rotat per els tres racons per tindre coneixements generals de tots els continguts. 

A continució, hem realitzat el kahoot ja que el professor ens avaluarà mitjançant aquestes proves. La veritat és que era molt fàcil, per tant, les he fet correctes totes. 

Finalment, el professor ens ha deixat una estona per seguir organitzant les webquest i resoldre possibles dubtes.


No hay comentarios:

Publicar un comentario