Estat d'alerta, quarentena, estar a casa, mascarilles, guants, sabons desinfectants, tot tancat, supermercats devastats...
Des de els gobern ens enviem deures: quedar-nos a casa tancats, de moment, 15 díes. Açò pareix una pel.lícula de por, però en aquests moments cal mantenir la calma, estar a casa i tindre molta pero molta paciència.
Jorge, el nostre professor, ens ha enviat feina. Hui he comentat les diferents webquest que va pujar el nostre professor. Després de realitzar aquests comentaris cal destacar que els equips han fet un bon treball.
Seguidament, he treballat amb el meu equip i hem avançat la nostra presentació del tema 2 que l'hem de pujar la semana següent, demà la finalitzarem!

No hay comentarios:
Publicar un comentario