Pense que és un dret molt important tindre la llibertat d’expressarse i demanar drets que encara no estàn a l’altura de la societat actual. Encara que s’ha avançat prou en el tema de la igualtat encara queda molt treball per fer, per aquest motiu defense que homes i dones isquen al carrer per demanar un societat amb valors més igualitaris i equitatius per viure en una societat amb una educación en valors remarcant el respecte entre totes les persones ja que cal destacar que cap val més que ningú, tots son iguales.
Per un món lliure!

No hay comentarios:
Publicar un comentario