viernes, 27 de marzo de 2020

Presentació virtual de la nostra unitat teòrica

Avui no tenim tanta feina!

Hui hem presentat la nostra unitat teòrica de mode virtual. El professor ha pujat al seu blog el video de la nostra presentació i ja he observat alguns dels comentaris que han realitzat els meus companys de classe. I, per descomptat, agraïr els seus missatges positius, d'ànim i d'agraïment. 

Ara bé, també hem adjuntat al control que ha obert el professor al campus virtual el nostre guió tècnic, el qual hem elaborat mitjançant una taula perquè tots els continguts queden clars i resumits i, per altra banda, el storyboard, realitzat amb el recurso Canva. 

Cal destacar que hem realitzat els dibuixos a mà i hem treballat ben fort aquests dies per deixar el video a punt!

El pròxim dia més i millor!

No hay comentarios:

Publicar un comentario