Personalment, he decidit no acudir a classe, alguns dels meus companys, encara que pocs, han decidit assistir, però, la veritat es que jo tinc un poquet de por.
El veíem molt lluny, però ha arribat al nostre territori, s'anomena COVID-19 o CORONAVIRUS. No aprofundiré en aquest tema perquè pense que prou s'està parlant als mitjants de comunicació perrò ets clar que és un tema prou important i greu que no sabem com condicionarà les nostres vides a partir d'aquest moment.
Aquest cap de setmana ens informaran sobre la possible suspensió de classes i l'organització educativa que tindrem que portar a terme la resta de dies.
Molt d'ànim, ens veiem prompte!


No hay comentarios:
Publicar un comentario