Hui, divendres, treballem des de casa!
El meu equip i jo hem finalitzat la nostra presentació del tema 2. Hem decidit realitzar una presentació de Genially i, encara que hem tingut a l'hora de insertar el audio perquè era una opció premium, però bé, tot arreglat.
Hem grabat la pantalla de l'ordinador i, a continuació, cadascuna ha grabat el seu trocet d'audio, l'hem juntat i a cotinuació, tot junt s'ha insertat a una presentació de Google Drive.
Treball fet!
Més tard, hem començat a organizatzar la pràctica 4, poc a poc anem aprofitant totes aquestes hores!
Fins la setmana que ve!
No hay comentarios:
Publicar un comentario