miércoles, 8 de abril de 2020

Treball pre- "vacances"

Avui han exposat la seua presentació el grup 15 el qual ha presentat la unitat 15 anomenada "El software lliure i les seues polítiques aplicat a l'educació" on han explicat una mica com ha sigut la evolució del software i hardware al llarg de la historia tecnológica , seguidamet han remarcat les característiques del software lliure a més dels seua avantatges i inconvenients. Més tard han parlat sobre l'ús del sistemes operatius lliures a l'àmbit educatiu (Open Suse, Fedora Edu Spin, Edubuntu, Pupy Linux). Per altra banda, finalitzant la presentació han explicat les distribucions educatives de software lliure en els centres educatius espanyols i m'ha impresionat la quantita de webs que hi ha.

Después de visualitzar aquesta presentació he calificat a l'equip i he adjuntat un comentari al blog del professor on he comentat el bon treball que han realitzat ja que pel que fa a la presentació han emprat un dels recursos més didàctics i amb un disseny atractiu com és Powtoon. A més l'audio era excel.lent afegint una música d'ambient que m'ha paregut una idea molt bona per a la concentració del receptor.
Pel que fa al contingut l'han explicat a la perfecció de forma clara i senzilla sense omplir les diapositives d'informació, gràcies ha aquest treball el contingut teòric s'ha entés molt bé.

Per últim, he realitzar el test que ha pujat el professor a UACloud.

Després de realitzar tota aquesta feina el meu equip i jo hem acabat de corregir uns detalls del guió del conte que fer a la pràctica 5.

Bones vacances, d'una forma diferent!

#ENSQUEDEMACASA

No hay comentarios:

Publicar un comentario