Hui es dia 24 d'abril, les vacances de Setmana Santa ja han passat, avui no es lectiu perquè és Santa Faz. Però bé, he tingut un ratet per donar-li una ullada al blog i he vist diferents entrades que ha adjuntat el professor ha classe. Aquestes han tractat diferents aspectes que ens afavoreixen respecte a l'avaluació de l'assignatura:
- Primerament, ha remarcat que el feedback que es realitza als comentaris és important ja que la retroalimentació es fundamental per a l'avaluació de l'equip que exposa i per a nosaltres, perquè ens facilita l'ajuda de pujar nota tant a la teoria com a la pràctica. Si realitzem aquests comentaris de retroalimentació de manera constructiva indicant algunes millores si les considerem necessaries. Com ha indicat el professor al blog, en teoria podria pujar fins a mig punt de la nostra nota i, a la pràctica, fins a un punt.
- A continuació, també he observat com a una altra entrada ha adjuntat la presentació de teoria del tema 1 que va exposar ell a classe perquè tinguem accés a aquesta. A més, també ha parlat sobre els dos tipus d'avaluació. Per una banda de l'avaluació continua, que és la que jo realitzaré. En aquesta s'avaluaran les diferents pràctiques grupals que hem realizat al llarg del curs, també s'avaluen els comentaris de retroalimentacions que adjuntem al blog del professor respecte als treballs de la resta dels equips, també els test de les presentacions teòriques i, a més a més, el dia 22 de maig realitzarem un test final sobre les preguntes teoriques que es realitzarà mitjançant UACloud. Aquest constarà de 20 preguntes, 15 seleccionades de les que ja hem treballat als test i 5 noves que seleccione el professor. La durada del test serà de 20 minuts.
- Per últim, el professor ha escrit una entrada on parla del començament de classes online mitjançant la plataforma Google Meet amb els següent enllaç: meet.google.com/szh-uhry-rjg. Aquesta aula virtual estarà oberta els dimecres i els divendres en horari de classe, de 10:00 a 12:00 hores.
Totes aquestes qüestions m'han paregut fonamentals per aclarir dubtes d'avaluació que podem tindre.
Gràcies per aclariments profe!
No hay comentarios:
Publicar un comentario